پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
12072
-
الف
+

«مختارنامه» روی آنتن آی‌فیلم می‌رود

بخش‌هایی از سریال «مختارنامه» با عنوان «کودکان آب» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

بخش‌هایی از سریال «مختارنامه» با عنوان «کودکان آب» از شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «کودکان آب» که گزیده‌ای از مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» است، شنبه 4 شهریور ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم عربی می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مختار ثقفی که از جنگ و جهاد کناره گرفته است، در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود. تا آنکه دوست جنگجو و ایرانی‌اش کیان، به ملاقات او آمده و برایش از غم و غربت امام حسن مجتبی (ع) می‌گوید؛ امامی که سرداران دور و نزدیکش او را تنها گذاشته و به بهای زر و زیور معاویه، خیانت پیشه کرده‌اند. با ادامه یافتن ظلم‌های معاویه و بی‌وفایی مردم نسبت به اهل‌بیت (ع)، واقعه عاشورا رخ می‌دهد و مختار به خونخواهی سید و سلار شهیدان قیام می‌کند و ... .

بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، رضا رویگری،مهدی فخیم زاده،نسرین مقانلو، فریبا کوثری، رضا کیانیان، فرهاد اصلانی و الهام حمیدی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش،  «کودکان آب» شنبه 4 شهریور، ساعت 22:30 از شبکه آی‌فیلم عربی پخش و در ساعات 04:30 ،10:30 و 16:30 بازپخش می‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
سحر بارانی

سریال مختارنامه را پخش کنید.

کاربر مهمان

ببخشید ولی حس میکنم برای اینکه آمار سایت بالا بره دارید با شعور بیننده ها بازی می کنید تیتر می‌زنید مختار نامه پخش میشه ولی وقتی میبینیم هیچ خبری نیست و مربوط به آی فیلم عربی هست با عرض تاسف البته برای شما. با تشکر از شما

کاربر مهمان

چرا میاید پز آی فیلم عربی رو بهمون میدید ب ما چ ربطی داره ما ک نداریم پ لطفا تبلیغ اون شبکه رو واسه ما نزارید

کاربر مهمان

لطفا مختار نامه را پخش کنید